dax att sova

Publicerad 2007-11-26 20:59:31 i Allmänt,

innan jag lägger mig tänkte jag skriva lite, har skrivit en refletion om min praktik, kopierar in den efter mitt inlägg.
pappa är nu magsjuk, nu är det bara jag och pappas fru kvar innan hela familjen har varit magsjuka!!
fyfan men jag hoppas på att jag inte råkar ut för det, hemskt måste vara frisk i helgen det är 21års fest och klubbmästerskap för gymnasterna  =)

puuuuuss!
ps, det var en kall dag på jobbet i dag Ds.


Min förta praktikperiod!

Företag ; RG Bergkonsult

Handledare ; Johan T

-------------

Jag har snart varit min första månad på min andra praktik, men den första inom bergarbeten!

Jag kan inte mer än säga att RG Bergkonsult är ett väldigt trivsamt företag.

Helt klart knäcker min handledare allas, ingen tvekan, han välkomnade mig på ett jätte bra sätt, jag blev trygg!

Jag har lärt mig så otroligt mycket på den här perioden, jag trodde att det skulle vara mycket svårare att lära sig, men Johan har varit fantastisk och gett mig chansen att lära mig, han talade om hur allt skulle göra och jag frågade om jag itne förstod!

vi började min första vecka i huddinge, sen har vi varit i tyresö nacka och på jätte många ställen ute på värmdö.

Varje dag börjar med att jag går upp runt 05,00 tiden, lite tidigare lite senare..

Johan min grymt snälla handledare kommer och hämtar mig hemma, vi åker till västerhaninge (tungelsta) där RG har sitt förråd, dit kommer vi ca 06,00-06,30, vi eller johan lastar in i bilen jag ligger och lyssnar på musik i värmen eller sover sen beger vi oss emot dagen jobb! jag måste erkänna att mer än hälften av gångerna sover jag i bilen påväg till jobben..

nåväll, ute på arbetsplatsen blir det morgonfika och mitt består av en mandarin och lite jucie när vi landat.

Sen är det bara sätta igång att borra eller ladda, sen smäller det!

Trött och jävlig står man där och fryser, då kommer johan fram och trycker upp ett finger i kinden och säger antingen " Står du och sover med öppna ögon nu igen?" eller "Le lite nu Carrrroooooline, du ser så ledsen ut"

så har mina månad sett ut på ett ungefär och jag trivs till 10000 och jag vill fortsätta på de företaget och det hoppasj ag att jag får!

/ Caroline

Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2007-11-27 12:55:14

Va kul att du har det bra på praktiken och att dom är snälla mot dig!
kram Y

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela