=)

Publicerad 2007-11-07 15:46:35 i Allmänt,

 det var 2 dagar sen jag skrev tror jag om inte i går morse, men iallafall
igår meckade vi endast, ute i västerhaninge där vi har förråd och meck,
sjukt intressant och roligt,
idag har jag åter igen borrat, helt själv
hade iof av en krona och en stång, men det är en annan historia.
som jag inte vet om ;)
för det var inte mitt fel, den var sliten sa han.
sprängt 2 gånger idag har jag också gjort,
sjukt kul, det kommer bli ett par sjukt roliga veckor se här,
i morse och i morgon får jag sovmorgon med en halvtimme,
johan åker till väster haninge utan mig på morgonen för att sen hämta upp mig på väg rmot huddinge ;)

hur går det för er i skolan/jobbet/praktiken!?

pussiiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela