goddag,

Publicerad 2007-11-01 14:41:57 i Allmänt,

vilken härligt dag det vart i dag, solen skiner och det är varmt,
igår åkte jag till ekerö efter jobbet färgade håret på amy, och åt chips sen somnade vi till film.
fick förfrågan om att jobba i dag men jag var ute på ekerö och det tar så tid att komma hem  :/
tråkigt tråkigt, men kanske får jobba i helgen.

jag fick iallafall min praktikplats nu,
på RG bergkonsult, med johan heter min BAS,
han hämtar mig i tumba på måndag morgon kl 6,
vi ska då vidare till huddinge och arbeta,
jätte nervös är jag,


idag vet jag inte vad som händer om jag ska vara ärlig,
kanske ska få tag på en vän och ses!



pussisss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela