helgen

Publicerad 2007-11-18 10:24:22 i Allmänt,

helgen har varit rolig men lugnt, frerdag gymnasiemässan inte de bästa trycket men det funkae.
efter det åkte jag direkt hem till nybbe och  tog det lugnt och väntade på att hockey bokeyn skulle börja,
dom förlorade men dom var jätte bra!  efter det körde fredde mig till vårberg jag skulle träffa tim vilket jag inte hade gjort på länge, blev kvar det över natten. kollade på film och somnade jätte snabbt!
lördag åkte hem vid 10 för tim skulle jobba, durshade åkte till masmo där familjen morales hämtade mig och vi åkte till värmdö för att kolla på Värmdös mot salem i AJ!
värmdö vann (morales gjorde mål).
efter det åkte vi till huddinge för att gratta natta som fyllde 20 i måndags det var super god middag ovh vi kollade på fotboll, eller jag somnade men dom andra kollade :)

puuuussssssisss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela