hemskt

Publicerad 2007-11-15 21:28:32 i Allmänt,

måste bara få skriva några ord eftersom en av mina närmaste vän blev väldigt berörd utav det dom hänt, han kände honom som blev vollande samt visste om han som dog och hans mamma!
det är hemkst det som hänt, jag blir helt mållös när jag läste artikeln nyss.
har bara hört det förut men inte läst om det, och det är hemskt.
jag beklagar och hoppas familjen som är drabbad håller ihop och tar sig igenom det här på bästa sätt, tiden läker inte alla sår absolut inte sånna här.
men man får göra det bästa avsituationen och tänka på hur dom ville ha de och dom ser alltid en.

http://www.city.se/nyheter/1.915504/de-kordes-ihjal-efter-21-aringens-vansinnesfard

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela