hoppas du blir bra..

Publicerad 2007-11-23 22:45:59 i Allmänt,

förlust emot gnesta ikvällens match, och en mycket tragisk olycka kom,
Nordling en mycket bra spelar i värmdö, får ett fel skär och åker rakt in i sarjen och blir liggande,
helt stilla okontaktbar ett tag, sen när kan kviknar till säger han att det sticker i benen, han blir liggnade i ca 30 min,  ambulans var på plats snabbt och tog tag i fallet, hemst var det!!
laget blev nedstämt vilket jag har all förståelse för, helt!
torsk med 2-4 men dom höll igång okej, men dom kunde inte leverera puck överhuvudtaget..
hoppas verkligen att det blir bra med dig, krya på dig!!!



snart dax att sova är sjukt jävla sliten, i morgon sk a jag snickra hemma lite med pappa sen vet jag inte vad som händer!! pekis är sjukt och jag hoppas hon blir bättre nu när hon är på landet och vilar upp sig!!
puss på dig gumman!!

Daniel fick lämna Idol vilket var jävligt synd inte för att jag följer idol men jag kollade några gånger och han är kanon bra,  var det rätt att han åkte ut??! svara med en komentar!

Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2007-11-24 07:50:06

Jag tyckte nog att Andreas skulle åka ut. Han kan sjunga skitbra men är ingen artist eftersom han inte bjuder på sig själv på scenen.
//Y

Postat av: Nybbe

Publicerad 2007-11-25 13:24:58

Ingen fara med Norling. Va "bara" alla liggamenten i ryggen som pajjat, tillbaka om några veckor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela