jag var bas hela dagen!

Publicerad 2007-11-09 14:02:11 i Allmänt,

först en summering utav veckan:
min första vecka på praktiken har varit sjukt jävla lärorik och rolig,
jag har förstått borriggen nororlunda, kan problemlösa om ngt händer,
har laddat själv och tryckt på knappen, också helt själv ;P
nej men jag har gjort rätt bra i från mig tycker jag!
jag tror itne jag kunde gjort så mycket bättre,
allt är nytt ochs vårt i början,

image165
sådär ser prinsen ut, fast det är inte en bild på den vi har, men en sån är det iallfall :)

dagen till ära blev jag utsedd till borrningsbas,
jag fick bestämma allt,
tog många vettiga beslut, tex lunchen den var välplanerad!
en borrstång gick sönder i dag också, men vi lyckades rädda kronan,
nu erkännde johan att det var hans fel iallafall,
och jag ställde honom emot väggen och talade om hur stängerna blev snea ;)
haha, Chefen kom och hälsade på och lämnade stänger och kronor,
efter det borrade vi ca 30 hål, sen åkte vi till förrådet, sen hem!

nu sitter jag här ska snart hoppa in i dushen och se om ngt händer i kväll.

pussis!

Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2007-11-09 15:33:04

Du är bäst gumman!!!
Ha en bra kväll/helg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela