jobb jobb jobb :)

Publicerad 2007-11-04 08:58:25 i Allmänt,


nu är det snart dax att ta en promenad på 20 min till jobbet,
jag och petra min nya vän ;) haha ska ha 3 kalas i dag igen ,
idag kan det också vara rätt mycket folk mitt på dagen så där och vid stängning,
att folk inte kan kolla på klockan och inse att det är stängt utan ska vänta till man kör ut en.

det är ett underbart väder, solen skiner och himlen är blå med lite moln.
imorgon är det praktik!! :S jag är nervööööösss.
men det kommer säkert att gå jätte bra,

pussis

Kommentarer

Postat av: Anneli

Publicerad 2007-11-04 23:28:32

Vilken mysig sida =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela