liiista åter igen snodd av pekis.webblogg.se

Publicerad 2007-11-19 20:48:59 i Allmänt,

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Lite trött, är ju måndag
Favoritgodis: sött
Är det nåt du absolut inte äter: sniglar
Kläder just nu: morgonrock
Musik just nu: moment of truth
Vad sa du senast: "godnatt"
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Framtiden
Sommarplaner: jobba och semsetar med grabbarna
Fisk eller badkruka: badkruka
Saft eller alkohol:  saft
Längd och vikt: 160cm 56 kg
Hur många kuddar sover du med:  Två
Favoritväder: Sol och blå himmel, snö
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: vän, radio, grisen
Spelar du nåt instrument: nop
Morgon- eller nattmänniska: dag :)
Sparare eller slösare: Slösare
Vem är viktigast för dig: Familjen
Bästa film: hundtricket
Tror på liv på andra planeter: neej
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja
Älskar du henne/honom fortfarande: nej
Har du några homosexuella vänner: ja
Tror du på mirakel: Ja.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: nej
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2
Bio eller promenad: promenad
Är du kittlig: ja
Snarkar du? vet ej
Stjärntecken? Fisk
Rädd för insekter? kryp ALDRIG
Äckligaste insekten: Kryp insäkter (spindlar, tvesskjärtar osv)
Största svaghet: måste nog vara lathet
Det här är jag bra på: Stå för vad jag tycker
Bästa bok? -
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? se igenom kläder (a)
Vad vill du jobba som? bergsprängare
Chips, morötter eller godis? morätter
Pizza eller hamburgare? Hamburgare
Skriver du dagbok? Blogg?
Har du nån flickvän/pojkvän? Nope
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Yes många många :D
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) halvt
Gungar du på stolen? Inte ofta
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Skulle jag nog kunna göra
Vilken hand håller du gaffeln i? höger
Hur är din drömtjej/kille? Rik och snygg snäll och go
Hur många syskon har du? 4
Vad är du mest rädd för? mörker
Är du rädd för blod? Nope
Saltar du på maten? Nej
Gillar du att sjunga? Haha Lätt
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Byggprog kista gymnasium
 Anser du att du är stark? vuisst =)
Brukar du sola? På sommarn ja
Vad gör du om du får hicka? Bryr mig inte
Röker du? händer
Snusar du? nej
Använder du knark? Aldrig!!!!!!
Kaffe, te eller inget? Te
Har du en besatthet? ja!"

Kommentarer

Postat av: Mica

Publicerad 2007-11-19 22:23:00

Jag saknar dig och jag står för det!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela