min dag

Publicerad 2007-11-29 18:48:35 i Allmänt,

min dag har varit jävligt seg, fyyyyyfan!
kallt regning kladdigt och näst sista dagen på praktiekn jävligt skönt men ändå tråkigt.

jag har världens bästa faster, www.wingren.blogg.se hon är så jävla bra! jag älskar henne!!!
hon finns alltid där, även när jag gjort dumma saker, men alla är vi unga :D

ont i huvudet har jag som fan, har köpt pressent med saikko till nybbe idag,
han kommer bli riktigt förvånad, jag talar om på söndag vad det är för han läser min blogg ibland.
han kommer bli såååå jävla glad ;) hahaha!

Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2007-11-29 20:40:15

Wilma ska ha gympatävling den 8/12 i Enskedehallen, vill du komma och kolla?
Kram faster

Postat av: Terese

Publicerad 2007-11-30 17:53:31

hej faster ja jag vill komma och kolla på hennes tävling :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela