ny vecka nya planer

Publicerad 2007-11-25 19:31:01 i Allmänt,

ja nu var helgen slut, in på en ny vecka.
ungefär så här så min helg ut, fredags, träffade marica CR och piet i stan vi chillade på sandys tog en mack aoch en kaffe latte, sen åkte jag till gustavsberg fick sällskap av piet, som skulle föra där ute. 
efter hockeyn åkte jag hem somna snabbt vaknade vid halv 11 dagen efter.
lördag åkte till brädgården med pappa, fixade lite med fönster listerna i allrummet  där uppe, sen efter det
tog jag en varm dursh och begav mig till marica, för att hälsa på  och ha en hel kväll. (förövrigt har hon en grymt gullig valp) www.micaaa.blogg.se kolla in den!! vi chillade hos henne ett tag skulle blivit en lugn kväll hemma men vi åkte till hässelby för att träffa en vän men han dök aldrig upp vi åkte till Doffe och Dan och hängde där ett tag ,sen ringde min gamla vän micke han med dom fantastiska ögonen och sa "kom till skogås" okej sa jag, begav mig dit,
träffa micke och bobban och det var sjuuukt jävla länge sen asså, ca. 2 år sen sist...
gick hem till micke kollade på film somnade, söndag, upp och chillade ett tag kollade på TV sen bagav vi oss ut och hem till bobban, lite halv full fortfarande tror jag nog, haha han fick en smäll och var blå i ansiktet stackarn,
vi gick till pizzan bobban åt sen gick vi hem till honom igen och tog det lugnt sen begav vi oss till tåget och jag började röra mig hemmåt!
mycket trevligt att träffa er igen killar, saknat er mycket mycket!!!
vi ses snart igen (!)

det var min helg, kvällen framför mig ser ut som detta ;
20.00 Andra avenyn (förövrigt jordens bästa program) slut 20.30
20.30 borsta tänderna och sen sussa
måndag, uppgång kl 05.00 (ursh)
05.30 Johan kommer och hämtar mig!


pusssssss!

Kommentarer

Postat av: Mica

Publicerad 2007-11-26 18:41:24

HATA HATA HATA TOBBE!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela