om 6 timmar är det helg!!!

Publicerad 2007-11-23 04:54:52 i Allmänt,

jag är så jävla trött jag hållerpå att dö!!!!
jag försöker trycka i mig 2 mackor och en C vitamins tablett.

NYBBE SKA STÅ I MORGON!!!!!
fyyfan va roligt, det var inte i går.
äntligen har lillis fattat :)
nu är det vinst för Värmdö i kväll emot Gnesta.

snart kommer johan klockan är 0451, han kommer 0515 om jag lyssnade rätt.
jag kommer somna på tangentaerna,
man vad händer i kväll då ?

jag vet att Ms vän från malmö kommer vid 12 till sthlm ska
träffa dom innan hockeyn om dom inte följer med på hockeyn.
sen i kväll vet jag inte vad som händer.
får se får se,

jag var med saikko i går, vi satt och kolla på AFV och las vegas!
sen gick vi upp jag satt och snckade med totte och åt godis sen gick vi ut och gick ett tag,

slutar kl 1 i dag, mycket härligt, sen skulle högsta chefen köra hem mig fick jag höra...


pussss!

Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2007-11-23 10:37:30

Jag fattar inte att du orkar gå upp så där tidigt! Du är hur duktig som helst. När är det slut på praktiken?
Kram Y

Postat av: Pekis

Publicerad 2007-11-23 10:40:13

Haha chilla hur tidigt du går upp!

du kommer somna snabbt ikväll!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela