sanningens ord

Publicerad 2007-11-08 19:52:51 i Allmänt,


på bilden är det jag och Marica,
vi var för nära varndra ett tag,
vi hade en grymt bra relation.
visst vänner bråkar,
vi gjorde allt tillsammans.
vi grät vi skrattade vi hatade vi älskade,
vi umgicks helatiden,
minst 4 gånger om dagen pratade vi.
med åren började våran vänskap
drubbas neråt,
vi började bråka mer och mer,
jag träffade min livskärlek,
du med, jag avr glad för din skull.
mycket glad, för han älskade dig.
för den du var, han var så jävla snäll emot mig,
jag gillade honom för han tog han om dig.
det tog slut mellan mig och min kärlek,
jag var ledsen konstant du stöttade mig,
Åter igen TACK! du har varit guld när jag mått dåligt,
du hade problem med din kärlek jag hjälpte dig,
varsegod! du visste att jag alltid fanns där,
det gör jag fortfarande om du skulle ringa mitt i natten,
du hade problem med barndoms vännen jag stöttade dig,
din hund gick bort, jag fanns där,
vi var nere på öland tillsammans,
vi hade en GRYM jävla vecka, jag saknar de!
västerås, höstlovet 06, händelserik helg,
du vet mycket om mig, du har gett mig råd,
du var somen syster för mig,
det tog slut på 2 sek, vilket iof var bäst för oss båda,
men skitsnacket jag hör är nog det omognaste jag vet.
och hitta på grejer är inte heller speciellt coolt,
visst du har börjat ett nytt liv, lämna mig då utan för.
snacka inte massa skit om mig,
jag har hjälpt dig med mycker du har hjälpt mig,
vi är kvitt, men snälla sluta säg att du hatar mig,
det är bara onödigt för jag vet att du itne gör det.

Kommentarer

Postat av: Mica

Publicerad 2007-11-12 17:21:13

Nej ja kanske inte hatar dig! men vissa saker stör jag mig på så jävla mycket så ja bara vill strypa dig! o vad e det för skitsnack som jag sagt?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela