slitet!

Publicerad 2007-11-28 05:41:29 i Allmänt,

jag vill verkligen inte idag, jag är jätte trött, vill ligga under mitt varma täcke och soooova!!!
men jag måste, helt och hållet! sen är det svinkallt ute och jag har verkligen ingne lust i dag.
träningnen i går gick skit bra, henke blev lite generad några gåner, men fjant han är :)
hahaha han kommer få så jävla mycket sen på lillsved i januari!!
tävling på söndag, 1045 börjar det i enskede hallen,
 bara komma mina tjejer tävla i klass 2 och jag står vid mattan under deras varv!
jag tror jag är mer nervös än mina gymnaster!
hahhaha 2 dagar kvar på denna praktik.
inte så att jaqg jubler men nästsan jag är så jävla trött,
känns som jag har sand i ögonen!!


Vad kan man ge sin bästa vän på 21 års dagen, vet inte vad jag ska ge Andreas!?

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2007-11-28 12:18:43

Det bästa är att fråga honom

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela