torsdag.

Publicerad 2007-11-29 05:54:33 i Allmänt,

det har varit en kort natt, jag har tänkt mycket fällt några tårar för min dumma jävla lathet!
jag har tänkt väldigt mycket inte bara på farmor ruth utan på andra och inte mår bra.
jag har insett att jag VÅGAR inte ta steget träffa dom som mår dåligt för att jag är för rädd att
få för bra kontakt med personerna så jag inte klarar av sen när dom går bort!
jag skulle bli helt knäckt, folk går bort bara så där hela tiden, jag får ont i magen utan det här!
jag har aldrig tänkt på det här förut, men jag är rädd för döden!!!

idag är jag nog den äckligaste personen på jorden, jag dushade aldrig i går kväll, för jag fick
den tråkiga nyheten jag slängde mig  i sängen och tänkte tills sent på natten,
håret står åt alla kanter och ögonen är helt svullna!
så när jag kommer hem i kväll ska jag sätta mig i bubbelbadkaret kanske :)
bubbla lite med tända ljus! GR!!!


pussisss nu ska jag fixa lite innan jobbet!

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2007-11-29 06:05:51

låter jobbigt. du får nog ta det där bubbelbadet,låter ju underbart! =) ha en bra dag!

Postat av: Ylva

Publicerad 2007-11-29 09:20:22

RIP Rutan!!

Postat av: Syster din

Publicerad 2007-11-29 18:23:59

Carro, du är inte ensam om att vara rädd för döden!.. Det ska du vet.
Puss och Kram din syster!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela