vilken dag

Publicerad 2007-11-13 21:18:40 i Allmänt,

SNÖ KAOS, vilken jävla dag asså, snön har kommit men kommer förmodligen inte stanna så jävla länge till.
=( har mestadels bara suttit i bilen i dag, köer och massa olyckor, skoja inte om jag var GRYMT jävla kissnödig i en av kaoserna i dag, jag trodde jag skulle kissa på mig, fyfan asså men efter jag kissade blev jag en heeeeeelt nya människa.
nytt ställe nu, ute på tyresö vid sl bussgarage har vi en stor bergtäckt som ska bort. massa att göra och mycket pang pang!!!

pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela