vilken jävla smäll!

Publicerad 2007-11-08 15:01:26 i Allmänt,

idag smäll det som in i helvete!!
kanoooon sa johan,
jag tröck av med en sån där gammal,
hedlig snurra-tryck-på-knappen grej,
bokad nästa fredag också, så är det
gymnasiemässan och jag kommer finnas på plats.
trion åter igen på mässan,
favorit i repris, nu i våra egna färger på kläderna :D

mina brallor är en så rena längre, det är väll bra,
då syns det att jag har jobbat,
måste dock erkänna att
2 rullar med proppgrus inte är så lätt,
haha, men sånt är livet.

nu ska jag ringa emelie
pussis!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela