vilken jävla smäll

Publicerad 2007-11-15 17:29:45 i Allmänt,

ja sista dagen denna vecka på praktiken.
imrogon är det gymnasiemässan och gäller,
och jag kommer vara där och ragga som förra året.
idag hade jag det jävligt jobbigt på jobbet,
inget gick min väg och allt var fel.
ååååh så arg jag evt och illa gjorde jag mig också fått en sten in i handen...
där sitter den :)
hahaha
ska på nybbes träning nu, så vi kan umgås lite vet ej hur helgen ser ut vet iallafall att han ska på kalas och jag vet ej jag kanske ska till andra sidan stan och träffa ngra vänner..


pussiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela