vilket väder

Publicerad 2007-11-02 09:12:55 i Allmänt,

image151


underbart väder idag, solen skiner när man vaknar,
pratar lite med min norrlänska vän pete om vi ska ta och ses idag,
lära känna stan lixom, jag är sjukt trött i dag,
andreas gjorde illa axeln i går på träningen och VÄGRAR
åka till läkaren han kunde inte ens lufta en ölburk igår,
stackarn, hoppas han förstår att han har ont,
och åker in till sjukhuset med det,

min pappa har haft ont i magen i natt säger petronalla,
så han ha rinte sovit ngt.. :(
stackars älskade pappa!

pussiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela