2 månader,

Publicerad 2007-10-24 21:51:58 i Allmänt,

idag är det 2 månader..... 2 månader kvar tills julafton. vet inte riktigt hur det känns.
1, har jätte dåligt med pengar
2, det är knappt kallt ute
3, snön måste komma innan jul
men det posetiva är att på jul är det 3 månader kvar tills jag blir 18 fucking år,
det har gått fort de här 18 åren, snart får jag göra vad jag vill,
typ börja tänka lite på refrängen typ kolla på eget så man har ett hum om hur man vill ha det och
typ lägga unden pengar, ta körkort och köpa bil,

jag vet inte om jag ska be om förlåtelse eller om jag ska vara besviken,
anderas jag har sagt vad jag tycker, du blev förbannad.
visst men sannigen som jag vill ehöra från dig fick jag aldrig helt.
det får mig att tvivla om jag verkligen kan prata med dig om allt,
du vet att du alltid kan komma till mig,
jag lyssnar alltid ALLTID,
för du är den bästa killen jag känner,
Andreas Zetterberg!

jag har jätte ont i kroppen fortfarande, vet ej vad det är jag vet
att jag har träningsvärk i benen och i bröstet, men de i nacken och axlarna vet
jag inte faktiskt, det krampar och har sig....
Svenska Sammhällskundskap och Idrott har jag i morgon, myyyyccckkkkeeet intressant dag,
JUSTE, 0.00 % frånvaro sen skolan började, den är GANSKA bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela