(!)

Publicerad 2007-10-25 21:05:34 i Allmänt,

jag har börjat ett sundare liv,
jag ska gå ut och gå varje dag börjar på måndag
jag har börjat lite smått att gå, istället för att ta bussen till stationen
går jag ner, samma sak vid skolan.
typ gymma lite nere på idrotts lektionen,
och inte äta så mycket sött hela tiden,

dif ligge runder i hockey och förmodligen så förlorar dom för det är inte mycket kvar av matchen..
syynd mycket synd, men jag är nog mest nervös tills på söndag..
KROSSA BP!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela