det bara sprutar ur öronen!

Publicerad 2007-10-19 22:58:26 i Allmänt,

kom nyss hem från en hockey match i gnesta, matchen slutade i vinst till Värmdö efter ett mycket hårt spel i tex 6 mot 4 bland annat, en riktig hemma domare vare de också, det var slagsmål större av andra och tredje period,
jag och bettan satt och var fly förbannade för att dom aldrig gav sig, sen stod det ngn jävla mupp ovanför oss som kläcker ur sig när andras får en snyting på isen,
- va är det för jävla CP målvakt?!
för det första så säger man inte till min snutt och för det andra så säger man inte till ngn,
CP = Cerebral pares är en beteckning för olika hjärnskador som kan uppkomma före, i samband med eller under tiden närmast efter förlossningen.
DET  ÄR FAN INGET MAN SKRICKER TILL FOLK!
jag blev så jävla förbannad så jag vände mig om och bad honom hålla käften och sa att så där säger man fan inte, jag blev så arg så jag satt och skakade hela matchen, blir så jävla besviken på folk! ingen respekt alls,

visst kan det hoppa grodor ur munnen på folk, men lite måste man tänka till innan man öppnar munnen!
nej jag var så jävla förbannad adrenalinet sprutade ur öronen i ca 60 min, GUD!!!!

imorgon ska jag på kalas i tullinge centrum, med familjen nybergh och deras släkt och vänner, ska bli trevligt.
hoppas man mår bättre då.

nu ska jag kila kanske hörs senare.
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela