dif vinst igen :D

Publicerad 2007-10-15 22:41:57 i Allmänt,

härligt med en vinst på 0-4 på borta is för dif hockey, det verkar klarna upp för resan ner til halmstad, det blir skönt, åker med dif huddinge om inget annat inträffar vilket jag inte hoppas det gör, jag vill ner till halmstad mååååste se matchen. de kan gälla guldet.. jag är jätte nervös men tror ändå att IFK vinner, dom har bättre målskillnad och i fotboll är det målen som räknas, har pluggat igen och känner mig stolt dessvärre har jag ätit godis måste fixa till det där så jag ska börja träna lite, men det känns konstigt att gymma i skolan när alla grabbar i klassen står och kollar på, får lösa det med att springa lite hemma eller ngt i sen stilen,

imorgon fyller mina kära trillingar år, hela 9 år!! tårta i helgen för hela slanten, gott gott.
snart lov och sen praktik för hela slanten, ska bli spännandet att gå ut igen på ett helt nytt företag och helt ny inriktning.
Idag fyller också Olle 20år, grattis grattis bergsprängar olle, hoppas din dag blev bra :D

nu ska jag kolla runt lite sen sova,
pusss!!

Kommentarer

Postat av: Anneli

Publicerad 2007-10-15 23:01:12

Tack, de samma. Saknar dig med, mega mycke. Hoppas allt är bra?!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela