en dag kvar...

Publicerad 2007-10-27 09:20:15 i Allmänt,

imorgon smäller det, ALLA djurgårdare ska vara på station,

i natt sov jag jätte gott, varje gång jag preis hade osmnat ringde det, först ringde micke ifrån skogås, sen ringer rillan ifrån tullinge ;)
haha när jag väll somnade mådde jag bra, vaknade halv 9 iof, men det beroende på att vi hade främmande, lillebror har en vän här.

juste det har förmodligen löst sig mer praktiken också var uppe hos grannen i går och kollade med honom, fick ett företag och ett namn. Ringde till min lärare och sa namnet och företaget, han ba jag har redan pratat med Kenneth ochdu ska förmodligen dit, sammaträffande... RG bergkonsult, kanske blir min praktik plats, jag är sjukt nervös om inte annat!

idag ska jag träffa lena vi ska äta lite och prata, ska bli mysigt hemma hos hennes mamma ska vi vara på söder!
aldrig varit där men Lena ska laga mat till mig ;) ska nog snart ringa och väcka henne :D


Till frukost, Mörkt bröd med Torkfisk på, och lite jucie till dricka!!

tjaaa, krossa BP

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela