fan

Publicerad 2007-10-28 19:22:25 i Allmänt,

jag kan inte säga mer än TACK för en helt underbar säsong, den har varit fantastik.
men matchen var VÄRDELÖS!!!!!!
att tappa suger för att IFK leder med 2 mål gjorde dif helt osugna på att vinna guld, men lillsilvret är dom ändå värda och till er små äckliga AIKare, som sjunger inge guld för djurgården säger jag bara, kolla vart ni hamnade i tabellen, ni var guldtippade nästan hela säsgongen och ni levde inte upp till dig, ni pallade inte trycker... KÄFTEN på er, vi kom iallafall topp 3 och det är vi värda!

vi är Stockholms bästa lag, vi är bäst i staaaaaaaaaaaaaaaaaan, djurgårdens IF vi är bäst i stan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela