feber...

Publicerad 2007-10-18 21:44:29 i Allmänt,

jag sitter med jätte mycket feber och svettas, ska snart ta en tablett och lägga mig tror jag, om ingen bra film eller så är på Tv. satt presic och kollade på film på bärbara, "john tucker måste dö" typ ;) grymt bra sett den förut men det var roligt att se den i morgon, Ledig i morgon jätte skönt eftersom jag mår så här, jag vill också be om ursäkt för hur jag har beteet mig i dag, förlåt förlåt klass bp2e kista gymnasium! ni vet att jag gillar er, jag menade inte när jag sa att jag hatade er ;)


haha hörde det ryktas om att det är DIF seger idag i globen också, blåa ränder går aldrig ur,
hörde också att FIRMAN AIK vill att AIK lägger sig, mycket sportslig klubb, folk säger att DIF la sig förra året, jag har ingen aning om hur det gick till förra året missade hela grejen, men om AIK är så jävla bra som alla supportar säger så kan dom vill visa sig mognare och inse att det laget som förtjänar ett guld ska ha det, inte för att ett lag ska lägga dig för att det är orättvist för att de laget inte nådde upp till toppen!!
men om nu AIK lägger sig så är jag stolt att DIF kom bland dom topp 3 lagen i sverige, för det är dom värda, en tapper säsong, med glädje och sorg.
Djurgården tills jag dör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela