fjärilar i magen...

Publicerad 2007-10-28 08:40:11 i Allmänt,

idag smäller det, 15.00 avspark, alla ska vara där med halsduken runt halsen, jag är sjuukt nervös, nybbe ska tipa 7-0 till DIF, vi får väll hoppas på ngt sånt.
sitter och lyssnar på musik och äter macka, sjutk mysig kväll idag, kollade på film ät lite till och massa godis..
snart ska jag fixa mig och sen ev, träffa pekis innan vi börjar jobba typ snacka lite skit hahahahahhaa
det hände massa grejer i natt på söder minsann, säger inte mer än att AMY är inblandad!!
hahahhahahaha

pussisssss

Kommentarer

Postat av: Katten Jansson

Publicerad 2007-10-28 17:31:29

hehe tänkte bara säga det måste vara roligt att vara yurgarden hehe o säg till andreas att jag tipade 2 o han tog bort den så tacka honom nu när vi torskade massa pengagar på det =) simma LUNGT p.s. VI SER HUR SOLEN STIGER ÖVER RÅSUNDA VI SER HUR HOVETS IS E BLANK O KLAR O BÖNDERNA DOM GAPAR UT AV FASA O SNUTARNA DOM SPEJAR O DOM TAR VI SER DOM SVART TRÖJORNA E AIK =)

Postat av: carrro

Publicerad 2007-10-28 19:17:51

hahahahahahhahahahahah du är sjuk i huvudet, eran nya ramsa lyder: vi ser hur solen stiger över swedbank arean!!
kyss MIG i röven!

:)

Postat av: katten

Publicerad 2007-11-02 20:17:06

hehehe =) jaa men mycket pengar där va :P =) hihi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela