förbannad

Publicerad 2007-10-21 21:40:55 i Allmänt,

nu förstördes hela min jävla vecka, HELA jävla veckan!!!!
jag missar hela kalaset lixom,
det kommer bli vinst för att jag inte är där,
jag kommer bli ännu argare, 

jag kommer säker inte ens in på o'learys för att det är fullt,
jag kommer säkert inte in på o'learys för att jag är för ung,
jag blir ännu argare, det kommer sluta med att jag går
i taket!
fyfan, jag är så förbannad på den jävla idioten som förstörde för alla djurgårdare
som verkligen vill åka och kolla på borta matchen som är för unga för att åka tåget,
och defenitivt inte har råd att ta sig ner på annat sätt än med JK bussen!!!



25 års fest i tullinge, sen sängdax och tidiguppgång,
sjuk fortfrande, men kvällen igår var jävligt lyckad,
med mycket god frulle,
sen har varit kalas här och hos nybergh!

image150
jag bjuder på den, förra året hemma hos www.pekis.webblogg.se vi hade jätte mysigt och fixade hår!

Kommentarer

Postat av: spöket laban

Publicerad 2007-10-22 10:45:42

hmm kan det vara min tröja :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela