fredag

Publicerad 2007-10-05 10:09:19 i Allmänt,

jag läste just i en blogg, www.alfons.blogg.se jag blir riktigt ledsen pga allt som har hänt dom, det finns så mycekt man skulle vilja göra men inte vågar :/ ursh det är hemst!!!

idag ska jag åka il till stan med Z och jag ska köpa halmstad biljett till den 21:okt sen ska vi åka till min mormor.
det är alltid lika roligt att umgås med Z, för han är såå snäll och sööt och min klasskompis. efter det vet jag inte vad jag ska göra, kanske hockey, nybbe har premiär i deras serie idag ute i tyresö, vore iof roligt att se.
idag är jag utvilad tror jag, gick och la mig jätte tidigt i går halv 11 tror jag klockan var och vaknade iof av att mina små syskon skreck imorse men som somnade jag om och vaknade av att nybbe skickade ett sms till mig ;)  så jag gick upp kl 9 dushade och nu sitter jag här framför datron som vanligt, Oscar ska få ringa tupp till Filipstad i dag också :) jag mailade igår får se när jag får svar ;)

idag kommer Lena hem, jag är såå sjukt glad nu vet jag att hon är i sverige och jag kan få tag på henne när jag vill.. det känns så jääääävla skönt, snart är mitt liv helt okej igen!! på ösndag ska jag äta middag hemma hos hennes mamma, det ska bli spännande, hjar aldrig träffat henne!!
vi ses snart Lena!!!!!

image135
jag och lillasyster

nu ska jag ta det lite lugnt typ kolla på barnprogram och sen klä på mig sitter i bara morgonrock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela