gamla fina djurgårn vann

Publicerad 2007-10-22 22:30:26 i Allmänt,

i både hockey och fotboll kunde vi i kväll sjunga högt, vinst i halmstad borta i fotboll och vinst borta i södertälje i ockey med samma resultat på båda matcherna, 1-2 sååå sjukt nära sm guld för DIF i fotboll och en fjärde plasering för hockey, efter matchen isödertälje händer det mest skratt retande som kunde hända, södertäljes "mini" hooligans hahaha vilket dom trodde dom var, samt väldigt dåliga förlorare. ger sig på oss DIFare, min vän bryggan fick en smäll i ansiktet och komme vkana helt blå i pannan och en snygg bula, ja får en smäll på ögra och över ansiktet och är lite små röd ingen fara med mig, men en tjej som åkte hem med oss blev ner dragen på marken av en psykan tjej och dom slogs för glatta livet, polisen vart var dom!? jo dom kom 10 min senare när alla hade dragit och vi satt på tåget, jävla idioter. förutse att det bli tjaffs finns där vid stationen nästa match, det som hände vara bara onödigt, vi fick inte vara glada över att vi vann utan vi var tvunga att va tysta på bussen, tjejen blev irriterad och slog käfen ut led på en grabb. jävla stolpe asså....

men gamla fina djurgårn vann!!!!!

Kommentarer

Postat av: Pekis

Publicerad 2007-10-23 19:01:29

Uhhhyeah yeah ny design ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela