godmorgon!

Publicerad 2007-10-25 08:32:46 i Allmänt,

klockan är halv 9 om en halv timme ska jag sätta mig på tåget till skolan,
det är jätte dimmigt ute och förmodligen kallt,

andreas är flyförbannad på mig,
men han kan få vara det,
jag vet bara att han skrev så här till mig;
""Ohh gullunge, jag vet inte vad jag ska säga, du betyder väldigt mkt för mej:)
jag e glad att jag har lärt känna dej å jag vill ha kontakt med dej hela livet, vill aldrig vara osams med dej eller så. du finns alltid där när man behöver prata osv:)""

så jag hoppas på hans ord nu, för du vet att jag bara,
vill ditt bästa att du ska vara lycklig,
om du läser det här skicka då ett sms eller ring till mig,

på måndag är det lov och jag ska jobba 11-16 på lekslottet, :)
det ska bli kanon kul, inte fel med lite extra pengar, i månadskiftet!

jag har fotfarande ont i axlnarna och nacken, ska nog be syster i skolan massera mig ;)
eller kanske Pekis eller Amy.
 på söndag är det DIF-BP och det mååååååste vara vinst med ngt bollar, för då är det SM GULD!
vi hoppas på allt, KROSSA BP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela