hela dagen lång

Publicerad 2007-10-27 16:57:22 i Allmänt,


sitter just nu hemma hos Lenas mamma och vi har målat skpåsluckor, snart ska vi till hennes lya och kolla på flm och äta godis, vi kekade nog jordens godaste pizza här nere på hörnet vid åsödagatan, italienskt.. MM jag säger nog det! grymt gott,
en prinsessas dagbok 2 är det som gäller idag :D

systerapa!

världens bästa syster!

på pizzan på hörnet

världens bästa gymnastik grupp

image155
du är så jävla bra syster Lena!!!!!

pussiss!

Kommentarer

Postat av: denise

Publicerad 2007-10-27 20:04:32

Du har väl ingen syster som heter Lena? :S

Postat av: Lena

Publicerad 2007-10-28 18:40:43

Har hon visst det!! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela