höstkväll

Publicerad 2007-10-10 19:49:36 i Allmänt,

hela dagen har varit så kall i dag, men ändå mysig på ngt sätt. Löven faller och faller från kvist till mark , snart är träden helt nakna, och kylan tränger på ännu mer,  snart kan man sitta på en parkbänk med en varm kopp choklad, och mysa i höst mörkret. Snart måste man sätta på sig sina vinerskor, med foder i. Köpa nya vantar och ny mössa eventruellt en ny halsduk. när man vaknar på morgonen och vill inte gå upp för att det är så myyyysigt att ligga kvar i den varma sängen..
nej men dagen har varit bra, började sent och hade iof en tråkig lektion men man gör de till de bästa av situationen. åkte till ungdomsmottagningen med Pekis som ska på recept på p-stav på fredag, imorgon böjrar jag kl 10.00 sköönt går upp vid 9 har då en 20 min på mig att ha gått utan för dörren och börjat knalla ner till stationen,
andreas åker till gotland på fredag och kommer hem på söndag morgon, och jag ska tillbringa helgen med vänner och släkt min faster (wingren.blogg.se) ska ha klaas hon börjar bli gammal :D så vi ska fika lite hos henne och jag ska pussa på mina underbara kusiner, amy är knasig mycket knasig, det går inte att beskriva men jag älskar henne för det, hon är söööt :) snart bara vi flickor till halmstad och vi kommer ha så jääävla roligt, men skolan dagen efter kan bli ett helvete ;) ahahah men klarar det, :)


pusspuss nu börjar roomservice snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela