idag är en dag som kommer få mig att längta tillbax till gamla tider.

Publicerad 2007-10-17 09:32:36 i Allmänt,

idag ska jag på gymnastik tävling i enskede hallen, mina hjälptränare ska tävla och min gamla grupp från SOL!
ibland tänker jag på hur jävla tråkigt det är att vara utan gympan, det var en del av mig, jag levde för gymnastiken. det var så jävla roligt, jag kommer bli jätte glad när dom tävlar och jag ska heja dom in i bomben.
jag ska springa ner och krama alla mina gymnaster och min gamla tränrae!!

ska snart till skolan och ha sammhälskunskap och få ett häfte om berg tror jag,
min lillesyster är hemma från skolan i dag för hon har feber, nu sitter och hon sjunger singstar, haha "jag ljuger så bra"

vi får se hur det går idag på tävlingen jag Gabbi Nybbe och kanske frida ska med =)
ska bli skojjjigt!

pusspuss

Kommentarer

Postat av: Anneli

Publicerad 2007-10-17 18:10:08

Saknar dig me. =) När kommer du upp och hälsar på? =) Puss & kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela