igår och i kväll

Publicerad 2007-10-06 11:50:28 i Allmänt,

igår var det seriepremiär ute i tyresö ishall, mellan Tyresö Hanviken och Värmdö hc, div 2 södra! Matchen slutade 2-2 och jag tyckte inte matchen var ngt speciellt, förutom att jag hade med mig Pekis och vi roade oss genom att;

När vi skulle gå in på matchen var det dax att betala inträde, 16+ 50 kronor, 16- gratis inträde,
Carro - Nu är jag 16 år, grabben men inte i vanliga fall, kom nu pekis, du är ju också 16- :) 
vi knallar in och sätter oss :)

brandförsvaret kom och kollade på matchen och i pausen mellan 2 och 3 perioden så säger jag när vi går förbi
"Om jag klättrar upp i ett träd troru den snygga brandmannen kommer och hämtar mig då?!" Pekis får kramp i magen ;)


och i går ringde flottsbro och jag ska dit och pressentera mig hoppas att manf år jobbd är i vinter, vore inte helt fel ;)

ikväll ska jag till huddinge och myysa, ska tydligen vara något enormt hos nybbes kusiner, vi får se vart det bär av, jag hoppas iallafall att saikko är lite glad som han var i går ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela