jävla idiot!!!!!!!

Publicerad 2007-10-12 20:26:08 i Allmänt,

det finns en dum idiot, får jag reda på vem det är ska han få höra det ena och det andra, och han ska få dra mig i en pulka till halmstad, den killen som satt på buss 7 till gävla fick en dum ide och skulle klättra upp i takluckan på bussen under färd, och nu vill bussföretaget inte köra oss längre, tänk på oss 18 - som nu måste stanna hemma pga dig och för att det kostar för mycket att ta dig till halmstad själv, det kostar runt 2000 kr att ta sig dit själv,  hoppas du är nöjd och hör gärna av dig!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela