lista innan sängdax

Publicerad 2007-10-15 23:01:36 i Allmänt,

Hur svarar du i hemtelefonen? a det är carro
Hur svarar du i mobiltelefonen? a det är carro / hallå
Ringer det mycket till dig? Ja, en hel del.
Ringer du mycket? nej, mest sms,
Vem ringde du senast? kakel pekis
Hur mycket pengar har du? 0.86 öre
Senast kramat och när? nybbe för 30 min sen
Antal timmar sömn inatt? ca 7 kanske
Sov du ensam? nej, alla mina gossedjur sover med mig varje natt.
Vem sov du hos senast? Gabbi
Vem sov hos dig senast? Pekis
Vem vet mest om dig? Lena, Anderas, Pekis och Amy
Vem vet du mest om? Pekis
Vad ser du fram emot? Borta matchen till halmstad med DIF
Vad vill du ha just nu? min livs kärlek
Vem hånar du? Inga just nu
Vem längtar du mest efter? min hemlighet
Vem vill du helst slippa? honom!!!
Vem stör du dig på? honom!!!
Vem vill du sova bredvid inatt? min snutt!
Vilken buss åker du oftast? 723/722
Vilken årstid är det nu? Höööst
Anser du dig själv snygg? Ibland ja, beror på vilken sida jag vaknar på
Har du varit kär? Ja
Är du kär nu? Ja
Är du en bra partner? har ingen partner men gillar honom
Har någon varit otrogen mot dig? Haha hoppas inte det.
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? inte vad jag vet
Har du varit otrogen? ja :$ länge sen!!
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? uppraggad ;)
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja, för 5 min sen
Vad åt du senast? goooodis
Är du polare med grannarna? Haha, nej
Har du varit på ett party? Yes
Har du varit utomlands? Yes,
Var är dina syskon just nu? sover dom är så spännda för dom fyller år i morgon.
Vilken tid gick du upp imorse? 0605
Vad gjorde du kl 2 inatt?  sov
Vad är det första du gör på morgonen? tänder lampan
Vad ska du göra efter det här? lägger mig i sängen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela