livet är segt just nu...

Publicerad 2007-10-25 20:46:30 i Allmänt,

Tio sakar om mig
1. Är du ensam? extremt
2. Är du lycklig? händer ibland
3. Är du uttråkad? mjo
4. Är du ledsen? JA!
5. Är du italienare? haha nej
6. Är du gravid? nej
7. Är du full? nej
8. Är du en cooling? ascool
9. Är du från Irland? nej
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? nej


Åtta saker om ditt kärleksliv
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja
2. Har du nånsin blivit sårad? ja, en gång och den gången var för mycket
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? ja, varje natt
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? ja
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? ja
6. Har du haft en hemlig beundrare? ja
7. Är du kärleksfull? det kan jag nog vara
8. Vill du gifta dig i framtiden? ja,


10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust?
kärlek
2. Hår eller ögon? ögon
3. Katter eller hundar? hundar
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? några få bästa vänner
5. TV eller Internet? internet
6. Coca-cola eller Pepsi? pepsi
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? romantisk hemmakväll 
8. Pengar eller lycka? lycka
9. Dag eller natt? natt
10. MSN eller mobil? mobil


Har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?
 nej har aldrig försökt 
2. Brutit ett ben? nej, bara sprickor
3. Gjort nåt du ångrar? ja, för många gånger
4. Hoppat Bungee Jump? nej, men vill..
5. Ljugit för någon du tycker om? ja
6. Ätit en hel tårta? nej
7. Gjort bort dig offentligt? ja
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? ja!!
9. Gråtit när ett husdjur dog? ja våran första hund Zina
10. Velat försvinna? ja FLERA GÅNGER


9 Senaste...
1. Telefonsamtalet du gjorde? 
pekis 
2. Telefonsamtalet du fick? mina lärare pierre
3. Personen du umgicks med? oscar
4. Roligaste grejen som hänt? just nu kan jag ej komma på ngt
5. Personen du sms:ade? Lena
6. Du killade på armen? Robin
7. Du skrev till på myspace? har inte myspace
8. Du kommenterade? bloggkommenterade? pekis
9. Du kramade? Robin för vi kommer inte ses på 5 veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela