lyckad kväll

Publicerad 2007-10-07 19:10:06 i Allmänt,

kvällen började med middag hemma hos, nybergh, kött och pommes, MUMS, jag Nettan, anderas, Lars, Fredde, Micke, Jim och Jessie åt oss mätta och belåtna, efter det drog vi oss till huddinge och vi var först efter tjej gänget som kekade middag där, det droppade in mer och mer folk och jag och sandra hängde ihop och hade GALET mysigt ;) vi dansade sjukt mycket och gjorde massa andra bus ;)
hem sent och somnade direkt, och morgonen vill jag inte tala om, nyberghs mådde inget bra iallafall och inte sandra heller ;)

pussss

Kommentarer

Postat av: Sandruuw

Publicerad 2007-10-08 17:11:22

haha jaaa roligaste kvällen !! :D
jadu på söndagen mådde ja ju inte speciellt bra, men d hör till ;) Puss <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela