lyx

Publicerad 2007-10-29 19:17:31 i Allmänt,

middag på thai på gamla södertälje vägen blev det och jag kan säga att det var nog de godaste thai haket jag har kekat på, grymt gott och mycket mat för pengarna!
sen åkte vi ner till mina favoritbarn, mattias och Linnea, och pappa och mamma minna och krister, mattias och linnea är nog stans gulligaste ungar, dom är så jävla söta, jag älskar dom!!!

imorgon är jag ensam hemma hela dagen, ska slappa heeeeellla dagen kanske se om ngn vän vill komma över och kika på film eller ngt sånt. får se får se!

mörkt ute så tidigt på dagen, sjukt deppigt och sen regnar det på de. bajs!!!

pussiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela