nymålade naglar

Publicerad 2007-10-01 17:25:48 i Allmänt,

joooTJA! dagen i dag har varit VÄLDIGT seg, har halvsovit idag på lekitonen, ögonen ville inte riktigt i dag, men dom höll sig uppe iallafall och jag lyssnade heeeeela tiden på vad läraren sa, slutade kl 1 och då drog jag dirket till Zinkensdamm och hämtade min röda fina hjälm,
 fast jag har hörselskydd och ett vitt sträck på mitten :)
fredde min chef på sthlm vatten blev jätte glad när jag kom och hälsade på och han ville också att jag skulle bli anläggare, samt larsa vill också det, men först och främst ska jag iallafall försöksa om jag vill bli berg/borrar arbetare, om jag tycker det är jobbigt så byter jag till anläggning på sthlm vatten , där var jag jätte välkomen tillbax och det känns jätte skönt, gillar dom som fan,
snart ska jag skaffa buss och match biljetten till halmstad, snart kommer Lena hem, jag längtar så jävla mycket du är så jävla  saknad :)

snart ska jag plugga lite, får se vad som händer sen, kommer nog somna ;) hahahaha
pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela