pang pang

Publicerad 2007-10-03 15:50:12 i Allmänt,

idag har vi gjort laddningar i skolan, men utan spräng ämnen förstås ;) det var rätt spännande sen fick vi smälla lite också ännu roligare ;)  imorgon åker vi till bergskolan i Filipstad, dom har bergutbildning där och en kalkgruva om jag inte minns fel, ska bli mycket roligt att åak bil med alla klasskompisar i X antal timmar och lyssna på rock.....
06,30 i skolan i morgon
betyder att jag måste ta tåget som grå 05,27 från tullinge....
bilder från skolan i dag.
image121
Danne och Z
image122
Pallsalva med stubinen i pentyl (orange tråden), gatustenarna är borrhålen så vi kan lära oss ;)
image123
Z med tönthäng på byxorna och han coola tattooo :)
först ska jag dusha sen äta middag sen kolla TV sen sooova MYCKET tidigt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela