rubrik

Publicerad 2007-10-23 22:04:37 i Allmänt,

1. Hur gammal är du om fem år?
22  =O

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Hammarbygymnasterna grupp 62 och BP2E kista gymnasium

3. Hur lång är du?
160 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
-

5. Vem ringde du senast?
Nybbe
6. Vem ringde dig senast?
Nybbes mamma

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Hej, vart är ni? från Henke

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
skicka sms

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
skilda

10. När såg du senast din mamma?
1 månad sen om inte mer

11. Vilken ögonfärg har du?
grön gråa

12. När vaknade du i dag?
0730

13. Vilken är din favoritjulsång?
Inatt med Nicklas

14. Vilken är din favoritplats?
bryggan nere vid tullinge sjön

15. Vilken plats föredrar du minst?
SÖDERTÄLJE

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
i sverige med min familj

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Om jag haft en spindel eller massa ormar i sängen

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Min henkes gabbis och sandras blåsning på en kille på väg hem

19. Hur stor är din säng?
120 cm bred

20. Har du stationär eller bärbar dator?
båda två men min stationära är på lagning

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
med underkläder

22. Hur många kuddar har du i sängen?
två huvudkuddar och massa stora kuddar

23. Hur många landskap har du bott i?
Bara Uppland

24. Vilka städer har du bott i?
Stockholm

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
strumpor

26. Är du social?
ibland för mycket ;)

27. Vilken är din favoritglass?
Isglass

28. Vilken är din favoritefterrätt?
glass

29. Tycker du om kinamat?
Det är gott!

30. Tycker du om kaffe?
Nope

31. Vad dricker du till frukost?
ett glas jucie om jag hinner annars vatten

32. Sover du på någon särskild sida?
somnar på vänster sida

33. Kan du spela poker?
njae

34. Tycker du om att mysa/kela?
mycket!!!!

35. Är du en beroendemänniska?
beroendemänniska?!!?

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
japp, kristoffer min gamla klasskompis

37. Vill du ha barn?
ja

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och pyttelite finska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Aldrig

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Beror på tempen i vattnet

41. Vad spenderar du helst pengar på?
klöder o nöjen typ

42. Äger du dyrbara smycken?


43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Andra avenyn

44. Kan du rulla med tungan?
Ja!

45. Vem är den roligaste människan du känner?
typ Amy och Tommie siriila ;) och DIF kaninen

46. Sover du med gosedjur?
ja, grisen

47. Vad har du för ringsignal?
ja du kommer inte ihåg va den heter

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
nej

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
mattan på golvet

50. Flirtar du mycket?
lite granna :D

51. Kan du byta olja på bilen?
kan jag nog om jag får chansen

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Minns inte vad den heter

54. Läser du dagstidningen?
Varje dag

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej

56. Dansar du i bilen?
kan bli väldigt trångt

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
101,9

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
ngt på svenska lektionen

59. När var du i kyrkan senast?
Efter våld manifestationen

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Vet ej

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
En eller två veckor tror jag

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Andreas som stöttade mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela