skulle kunna flytta ett berg för dig

Publicerad 2007-10-25 20:25:35 i Allmänt,

jag kan inte påstå att jag är en bra person,
just nu känner jag mig helt värdelös,
jag vill bara sudda ut allt,
får alla att förstå hur jag menar.
Jag vill att folk ska förstå hur jag känner,
hur jag menar när jag säger vissa saker,
jag vill bara försvinna, gräva ner mig,
rymma till ett annat land eller ort,
om bara någon kunde förstå mig lite,
bara lite granna.




RK, min klasskompis ville stå med i min blogg nu gör han det,
han är en söt lite AIKare som tar livet jätte SERIÖST!
brukar dumma sig i skolan men han är alltid glad!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela