solen har nu gått upp!

Publicerad 2007-10-18 16:53:40 i Allmänt,

Det blir en resa till Halmstad, sjukt jävla underbart, DIF huddinge är räddarna i nöden, tack Felix!!!
sjuuukt jävla härligt, helt plötsligt blev jag frisk ;)
Idag har det nog varit den västa dagen i mitt liv, först åkte jag med Pekis till ungdomsmottagningen och kollade när hon fick Pstav och jag var glad att jag inte kollade när jag stoppade in min pstav för det såg fan inte okej ut, fyfan nej det går inte att beskriva hur jävla läskigt och obehagligt och groteskt och ja det var! men det känns ju inte och sen minsta chansen med 99% att man blir gravid så det kan få se hur läskigt ut som helst ;)
och när jag kommer till skolan lyssnar inte en jävel på mig, (hoppas du läser det här zetterberg) för du var värst, fick en feber attak och somnade på lektionen. idrotten log jag på tjockmattan nästan hela lektionen sen tog jag fram trampetten och hoppade lite med ngra i klassen ;)
imorgon är jag ledig och det ska bli underbart, jag ska peppa in för matchen på måndag och sova sova sova..

träffade en ingift släkting till mig Anton, min fasters mans bror om jag inte minns fel, träffade han i kista centrum på Donken han skulle äta frulle :)

nu är det snart mat och jag längtar ngt otroligt....

puss hör av mig senare!!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-10-18 18:54:36

haha okej, jag sover alltid naken så ;)
Men ont lär de nog göra när man ska sova! Shit, jag som alltid sover på mage ;) hur ska detta gå.
tack !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela