sovmorgon

Publicerad 2007-10-10 09:40:49 i Allmänt,

idag börjar jag inte förens 12 i skolan, ska snart klä på mig och åka till skolan och äta lite lunch innan, har sammhällskunskap min enda lektion i dag, fyfan helt onödigt att åka till skolan men men det fåt väll gå men den här sovmorognen, torsk för DIF hockey i går, tråååkigt, men vinst för värmdös HC med 5-1 tror jag han sa, vet ej vad som händer i dag efter skolan vet att jag har ngt jag ska göra men kommer inte håg vad!!!! BAJJJJS!
12 dagar sen är det halllllmstad med hela DIF familjen för sista borta matchen emot halmstad, niiice, amy jag och pekis ska ner och det ska bli galllet!!!!

pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela