stoppa våldet!!

Publicerad 2007-10-12 19:59:02 i Allmänt,

jag var inne i kungsan och lyssnade på allt från polis till tonårs mammor, våldet måste stoppas nu, det är helt oacceptablet det kan inte fortsätta så här, som alla vet omkom en kille född 90 i söndags eller måndag pga svårta skador för att killar i samma ålder inte har annat för sig än att slåss, nu vet jag inte va orsaken var, men ingen orsak är en tillräckligt bra orsakt för att misshandla en person til döds, det är hemskt, säger det igen, hoppas killarna skäms som har gjort det och ungdomsvård tills åldern är inne sen fängelse är inte fel, dom har inte rätt att vistas bland vanligt folk, skolorna gör rätt i att stänga av dom, dom är inte välkomna att få en utbildning. det är så jävla hemst jag blir så jävla arg,  vi höll iallafall en tyst minut för riccardo och alla andra drabbade, efter allt gick vi till jakobskyrkan och tände ett ljus,
image141

om dagen då. var på ungdomsmottagningen med pekis, hon ska få Pstav på torsdag :D efter det drog vi till gärdet för att kolla på DIFs öppna träning,  det var kallt och det regnade, men vi hade roligt i allafall


pappa har inte ätit middag, han vill kanske äta pizza det tycker jag är en kanooon ide ;)  får se hur det blir med den saken, hahah

nu ska jag umgås med pappa:D
pusss

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-10-18 20:08:31

avstängda från skolan blir dem inte . Inte ena killen iaf för han går i min klass o står fortf inskriven tills domen kommer.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela