super

Publicerad 2007-10-04 18:00:58 i Allmänt,

det var sjukt roligt i Filipstad, jag coh oscar har funderingar på att ev, flytta upp dit till årskurs 3 om det inte kostar för mycket, mycket mer möjligheter och så.
BILDER ;

jag och Oscar på vägen hem, han sooover

klassen andast 8 st, jag Oscar Jonny, Danne, Andreas, Conny,Navid och Jocke

snuskiga Z och sovnade Jocke

Jonny, Z , NAvid ;)

Conny var väldigt snorig och sjuk  :(

ajabajja pierre!

Borr Rigg för tunnel

deras gruva i Bergskolan

Z sover, snutten!

Åter igen, deras gruva, sjukt härftigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela