TACK!

Publicerad 2007-10-03 06:32:48 i Allmänt,

nu har man legat hela natten och hostat, halv 2 tror jag att jag somnade, nu har jag en jävla huvudvärk som ej går över,  igår innan träningen åkte jag och Gabbi in till stan för att fika och så, efter vi hade fika i en timme gick vi runt i affärerna, och gissa vem vi träffar på min vänn DIF KANINEN!! (utan förklädnad alltså som civilperson)
17/9 2007  jag och kaninen innan jag färgade hååret bruuunt ;) det var jätte roligt att shoppa med honom för han har så mycket enegri! '
träningen gick bra, nu vill jag bara gräva ner mig och försvinna!!
mina kläder passar inte brallorna är för stora :/ jackan medd :(((

NÅGON SOM VET VAD JAG HADE PLANERAT I DAG?
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela