underbart.

Publicerad 2007-10-14 13:20:50 i Allmänt,

igår hade jag jätte trevligt,  först var jag hos mina kusiner för min faster och hennes man fyller/fyllde år!
min minsta kusin drog ner hela tårtan pågolvet efter att hennes farbrors tjej sa åt henne och hämta lite tårta till henne, lilla julia är 1 år och förstår inget, så hon tog tag i tårtfattet och det åker RAKT ner i marken ;) hhaha
efter det åkte jag hem och fixade mig och åkte till Gabbi min kära barndomsvän, det blev jätte god lasanget och vi hade jätte mysigt, efter maten gick vi till centrum och hyrde film och köpte godis, väll hemma igen efter den kalla promenaden till vårbergs centrum, fick vi efterrätt, chokladmousse med smultron och krossat lakris på, underart gott!! sen kollade vi på två filmer "step up" sjukt bra film med mycket romantik!! "3:47" eller ngt var lite allvarligare film och den ska man inte se när man är trött för det var mycket attt tänka på, jag somnade isoffan missade slutet på filmen men en tog livet av sig iallafall och den den vi trodde det var heller : ( sen gick vi upp och la oss i gabbis rum, det var jätte mysiogt vi kollade på gamla kort från dagis och sånt,hahaha mycket fint!!!
åt pizza till frukost, sen kollade vi på barnprogram och sen begav jag mig hemåt ;)

jätte trevligt,!!!

Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2007-10-15 08:08:51

Det var Julias faster som ville ha tårta!
Kram Y

Postat av: carro

Publicerad 2007-10-15 10:21:37

förlåt ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela